4kerék

Minden ami autó...

Címkék

612 (1) amerika (2) audi (3) biodízel (1) bmw (2) cadillac (1) etanol (1) ferrari (5) ferrari.f40.f50 (1) ford (2) hibrid (1) hotrod (1) hummer (1) lamborghini (6) lexus (1) mercedes (3) opc (1) opel (5) porsche (3) rendőr (1) seat (1) signum (1) start (1) subaru (1) üzemanyag (1) vectra (1) zafira (1) zonda (2) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • szpsz: Azóta lett Panamera kombi is... Engem is zavar a trend, nekem leginkább ezek a mesterkéltségek nem... (2012.10.10. 08:35) Korcsosulnak a sportkocsik???
  • TERENSZ: Szerintem jo hogy korcsosulnak.Nekem pl egyik sportkocsi se jött be korábban mert alapbol nem rajo... (2011.10.12. 20:27) Korcsosulnak a sportkocsik???
  • STS: Azért a CLS 63 AMG-t is szívesen hallgatja az ember:P (2009.04.15. 22:37) White sensation by Mufracsek
  • szmoker (Homo Trollicus): 1-2 hete láttam valószínűleg ugyanezt a Kárpát utcai MB szervízben. (gondolom nem sok fehér, L-es ... (2009.04.15. 17:05) White sensation by Mufracsek
  • STS: Made in USA.Underground Racing.A cég honlapján még nem jelent meg egyenlőre anyag a gépről. (2009.04.09. 21:43) 1300 lovas turbos Murcielago
  • Utolsó 20

Rovatok

Friss topikok

A hanggép-Vectra OPC 2.8 V6 Turbo

Akkor csapjunk a lovak közé.Szokásos Procedúra,ajtónyitás-csapás,aztán kulcs be a helyére és had szóljon!


Az inditó motor köhécselése után olyan robajjal kel életre a 2.8 v6 turbo,amely felér egy trombitás ébresztővel.A Zafira OPC is szépen szólt,de ez teljesen más gyakorlatilag ráüvölt hidegen az emberre.Belül a szokásos OPC design fogadja az embert,Recaro ülések 300-ig kalibrált óra,ideális a jó közérzethez.Bár bevallom,hogy nem igazán nézelődtem az autóba,kb remegő lábakkal nyugtáztam a motor hangját inditás után és nem igazán érdekelt volna az sem,ha egy darab deszkán tekergetek egy hajókormányt.Szúrunk egy egyest és indulunk ,természetesen kultúráltan,hogyan máshogy egy 280 lóerős autóval.Az igazsághoz hozzátartozik,hogy a 235/40 R18 -as gumik teljes megalázásához nem kell tökig pörgetni a motort,elég egy halovány simogatás is.A turbonak köszönhetően borzalmasan nyomatékos minden tartományban a motor,ezért teljesen felesleges pörgetni.A hang miatt sem érdemes nagyon húzatni,mintha elhalkulna a gép menet közben.Az eső enyhén szemerkél,aszfalt vízes és bizony hármasban is villog a kipörgésgátló visszajelzője,őszintén szólva dinamiksuan elindulni csak úgy lehet ha finoman simogatjuk a gázpedált,különben csak a kipörgásgátlót dolgoztatjuk ezerrel.Piros lámpa,szomszédba egy Alfa 156 by sufni hever,hülyegyereken látszik,hogy bepróbálna az 1.6-os szívóval.Hát legyen.Egy laza gázfröccs,motor felüvölt,majd gázelvételnél laza ropogás.Lámpa zöldre vált,"óvatos" indulás és kettesbe már padló.Az Alfa igazából már a nevezéskor vesztes volt,nem sok olyan autó van ami ilyen lendülettel indulna meg 40-50-ről,a váltó mindegy milyen fokozatban van 400 nm áll rendelkezésre.

 

Akár pályán,akár autóúton a 220 -t gyerekjáték elérni,illetve nem nehéz megfeledkezni magunkról és a kresszről.A végsebessége valahol 270 felett,de nem is ez a lényeg,hanem az autó egész lénye.Egy alapból tök unalmas autó amit az OPC teljesen megvadított.
Sajnos egy összkerékhajtás hiányzik,de a hang mindenért kárpótol.

 




2009.03.12. 20:29
a cikket írta: STS
Szólj hozzá!
Címkék: opel vectra opc


A bejegyzés trackback címe:

https://4kerek.blog.hu/api/trackback/id/tr96998739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása